Drodzy Klienci,
W związku z zaistniałą sytuacją zdrowotną dotyczącą koronawirusa, podjęliśmy decyzję o przejściu całkowicie na tryb pracy zdalnej. Chcemy ograniczyć w ten sposób ryzyko zachorowania. Zależy nam na zdrowiu naszym oraz naszych najbliższych.
W związku z tym zgłoszenia techniczne prosimy zakładać w standardowy sposób, przez nasz panel klienta: https://panel.statnet.pl
W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach 8-18 w dni robocze.
Prosimy o wyrozumiałość w sytuacji, gdy czas odpowiedzi na zgłoszenia może się nieznacznie wydłużyć.
Jednocześnie uspokajamy, że nasi administratorzy dbają o nieprzerwane działanie wszystkich usług.
Mamy nadzieję, że dzięki stosowaniu przez nasz wszystkich wszelkich zachowawczych metod, sytuacja się ustabilizuje i uda się zatrzymać rozprzestrzenianie wirusa. Dlatego też, gorąco wszystkich zachęcamy do stosowania się do zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego: https://gis.gov.pl/aktualnosci/apel-glownego-inspektora-sanitarnego-w-zwiazku-z-wystepowaniem-koronawirusa-w-polsce/
Bądźmy zdrowi!