Baza wiedzy

Zastanawiasz się, jak działają poszczególne usługi STATNET Online? Skorzystaj z naszej bazy wiedzy. Znajdziesz tu poradniki oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

Jak zawiesić, cofnąć zawieszenie lub usunąć użytkownika w DirectAdmin?

Jeśli posiadasz dostęp do panelu DirectAdmin na poziomie resellera, możesz w łatwy sposób zawiesić, cofnąć zawieszenie lub usunąć konta swoich klientów.

Jak zawiesić / cofnąć zawieszenie konta w DirectAdmin:

  1. Zaloguj się w DirectAdmin.
  2. Przejdź do zakładki Zarządzanie kontami>> Lista użytkowników
  3. Wybierz konto z którym chcesz pracować.
  4. Teraz możesz zawiesić lub odblokować konto. Wystarczy kliknąć na przycisk Zawieś lub Odwieś

Jak widać na zrzucie ekranu, na tej stronie można również zmienić pakiet lub adres IP dla konta.