Baza wiedzy

Zastanawiasz się, jak działają poszczególne usługi STATNET Online? Skorzystaj z naszej bazy wiedzy. Znajdziesz tu poradniki oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

Przeszukaj bazę wiedzy po słowach kluczowych

Czy mój adres IP został zablokowany?

Sprawdzenie czy adres IP został zablokowany, można wykonać w panelu DirectAdmin korzystając z zakładki ConfigServer Security & Firewall.

  1. Zaloguj się do DirectAdmin:
    • Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do strony logowania do DirectAdmin.
    • Wprowadź swoją nazwę użytkownika oraz hasło.
  2. Przejdź do panelu CSF:
    • Znajdź sekcję „Dodatkowe Funkcje”  w menu głównym.
    • Kliknij na „ConfigServer Security & Firewall”.
  1. Znajdź opcję „Search for IP”:
    • Znajduje się ona w zakładce CSF.
    • Wprowadź adres IP, który chcesz sprawdzić w polu tekstowym.
  1. Odblokuj IP:
    • Jeżeli Twój adres IP został zablokowany, kliknij na przycisk „Quick Unblock”, aby usunąć blokadę z danego adresu IP.

Jeśli na Twoim koncie nie masz dostępu do „ConfigServer Security & Firewall” – skontaktuj się z nami, odblokujemy Ci tę opcję.

Table of Contents