Baza wiedzy

Zastanawiasz się, jak działają poszczególne usługi STATNET Online? Skorzystaj z naszej bazy wiedzy. Znajdziesz tu poradniki oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

Jak filtrować wiadomości e-mail w DirectAdmin

Za pomocą tego narzędzia DirectAdmin można filtrować wiadomości e-mail. Jest to szczególnie przydatne w przypadku SPAMu. W łatwy sposób można skonfigurować filtry poczty.

Jak skonfigurować filtry e-mail w DirectAdmin:

  1. Zaloguj się do DirectAdmin.
  2. Znajdź Zarządzanie pocztą e-mail>>Filtry SPAMu
  3. Tutaj możesz skonfigurować niektóre blokady:
    – zablokować określony e-mail
    – zablokować pocztę z całej domeny
    – zablokować wszystkie wiadomości, które zawierają konkretne słowo
    – zablokować wiadomości o zbyt dużym rozmiarze

Dostępna jest również opcja filtru dla dorosłych.

Na koniec wybierz akcję, jaka ma zostać wykonana:
– usuń wiadomość e-mail
– przenieś do folderu SPAM